Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2013 12:05 - Петък е...
Автор: petak Категория: Забавление   
Прочетен: 5480 Коментари: 2 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте Приятели,

 

Любовна игра - това е бутилка бира преди бутилка водка.

 

Измина още една седмица, да полеем случая. Продължаваме със снимките спомени от лятото поне те малко да ни топлят.

 

 image

Да подгреем купона с няколко вица.

 

 

- Скъпи, ще си спомняш ли за мен, когато умра?
- Разбира се, скъпа, нали знаеш какъв съм злопаметен.

 

- Ужас! Какво си мисли този пешеходец? Докога мисли да тича пред колата ни? - казала жена, стояща зад волана.
- Прави каквото знаеш, - отговаря мъжът, стоящ до нея - но ако бях на твое място щях да сляза от тротоара.

 

Служителката в гражданското отделение пита младоженците: 
- Убедени ли сте, че сте готови за най - важното събитие във вашия живот? 
Младоженецът отговаря: 
- Разбира се! Купил съм 25 бутилки ракия, 45 бутилки вино и 15 каси бира…

 

Жена мие пода, а мъжът се опънал на креслото и чете вестник. Жената му казва:
- Мръдни си малко краката да измия тука.
Мъжът мрънка:
- Ей, нищо не можете да свършите без мен в тая къща...

 

В автосервиз:
- Направете клаксона ми по-силен.
- Добре, но защо?
- Спирачките ми не работят.

 

Според статистиката 25% от катастрофите стават по вина на шофьори, намиращи се в нетрезво състояние. Следователно, повечето инциденти по пътищата (75%) стават по вина на трезви водачи...

 

Водят малко момиченце при психиатър. Започва прегледът. Психиатърът я пита: - Как се казваш? - Петя. - А на колко години си? - На 5. - Кой сезон е сега? - Лято. - Е как лято, вчера вози ли се на шейна? - Возих се. - А прави ли снежен човек? - Правих. - Е какво лято е сега?! - Скапано!

 

Мъж излязъл на балкона си и от силното слънце кихнал. Показал се съседът му от долния етаж и казал:
- Наздраве, комшу!
Излязъл на балкона си съседът от горния етаж и попитал:
- К"во пиете бе, комшу?

 

 

 

 

Сега малко „по-сериозно” да обсъдим абсурдите на ежедневието ни и не само на нашето:

 

 

Направи си сам бира само за 7 дни

 

Новозеландски изобретатели създадоха машина, с помощта на която всеки може да си приготви бира в домашни условия, при това в рамките на само 7 дни. Иън Уилямс и Андерс Уорън, които представиха изобретението си през април, твърдят, че са обхванали 12-те най-важни стъпки, които гарантират създаването на висококачествено пенливо пиво. Въпреки че производството на кехлибарената напитка е изключително сложно и целият процес обикновено трае около 30 дни, създателите на машината за бира гарантират, че с нея всеки може да си създаде собствена минипивоварна у дома, от която да добива по 23 литра пенливо пиво на седмица. В момента иновативната машина може да бъде открита само на пазарите в Нова Зеландия. Очаква се обаче вбъдеще тя да бъде разпространена в Австралия и САЩ, а на по-късен етап и в Европа.

 

 

Нашият коментар: Това изобретение не е за богати държави, а за страни от третият свят например за България.

 

 

Да видим къде е китарата:

 

 

Аз живея за любов, 
вечно тъй усамотена, 
че продадена любов 
сърцето ми разби. 

И макар шега за вас 
в тая нощ опиянена, 
сякаш влюбена съм аз, 
забравила скръбта. 

Недей ме пита коя съм 
в тъмната нощ, 
при теб честита ще съм 
сал до зори. 

Аз живея за любов, 
вечно тъй усамотена, 
че продадена любов 
сърцето ми разби. 

 

 

Вместо история за казармата казармен виц:

 

 

Сержантът хваща новобранец с едно незакопчано копче.
- Охо - озъбва се той. - Слънчеви бани ли правите, редник?

 

 

И един бонус:

 

 

Попитали един донаборник:
- Какъв искаш да си във войската?
- Летец!
Пратили го на подготвителни курсове, обаче там не го харесали и му казали, че никога няма да стане летец.
Отива пак на комисия.
- Какъв искаш да си във войската?
- ПВО!
- Защо?
- Ако аз не мога да летя, никой друг няма да лети!

 

 

 

 

Наздраве!





Тагове:   петък,


Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rainas - Здравейте компанията,
11.10.2013 12:26
За повдигане на настроението:

- Господин прокурор, съседът ме обиди на публично място.
- И какво ви каза?
- Да вървя по дяволите.
- Е, и?
- Идвам право при вас.

Весели празници.
цитирай
2. dedenze - Наздраве ! Дано не е пир по време на чума !
11.10.2013 21:15
Две жени си говорят:
- Да знаеш моя мъж е бог !
- О-о и моя отдавна не е мъж !
Двама мъже споделят:
- Моята жена е ангел !
- Блазе ти, моята е още жива !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: petak
Категория: Забавление
Прочетен: 1012398
Постинги: 184
Коментари: 975
Гласове: 18737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031